wtorek, 5 maja 2015

"Miłość Milionera - Przytul się do mnie" Lynn Sandi


Która z nas nie chciała by zakochać się w bardzo bogatym i przystojnym facecie? Prawdopodobnie, każda z kobiet chociaż raz marzyła o bogatym księciu jak z bajki, który ochroni ją przed wszelkim złem i niebezpieczeństwem. On - bogaty, Ona - zagubiona, a jeżeli na dodatek pochodzi z zupełnie innej warstwy społecznej to powstaje klasyczna bajka. Właśnie taką "bajkę" opowiedziała w swojej książce Lynn Sandi.

Niespodziewane spotkanie dwójki ludzi, może zmienić ich życie na zawsze. Główną bohaterką jest  Rory Sinclair, która została brutalnie zraniona. Uciekając przez ciemne ulice miasta, wpada na Iana Braxtona, który staje się jej wybawcą w więcej niż jednym aspekcie. Ona boryka się samotnie z wieloma problemami: brakiem pracy, chorym bratem, złą samooceną. On jest bardzo arogancki i pewny siebie. Uważa, że kobiety potrzebne są w jego życi tylko do seksu i to najlepiej jednorazowego. Rory sprawiła, że zapragnął czegoś na tyle aby się zmienić oraz zmierzyć się ze swoją przeszłością.

To moje drugie spotkanie z tą autorką. Poprzednio przeczytałam serię - "Na zawszę". W tej serii, jak i poprzedniej autorka używa podobnego schematu, który stanowi kwintesencję romansu. W książce nie zabrakło zwrotów akcji czy nieoczekiwanych wydarzeń z przeszłości. Podobnie jak w poprzedniej serii mamy dużą ilość kłótni i nieporozumień. Praktycznie do samego końca nie miałam pewności czy na zakończenie będzie happy end.

Jest to romans, napisany prostym językiem, który sprawia, że książkę czyta się bardzo szybko. Piękna historia, umieszczona w świecie pięknych ludzi, gdzie czasem zdarzają się trudne do przejścia rzeczy. Książka idealna do parku czy na plażę, dla osób pragnących odskoczni od codziennej szarości. Bo przecież każdej kobiecie marzy się czasem przeżycie historii rodem z kopciuszka.
"Przytul się do mnie" mogę polecić każdemu kto lubi lektury z gatunku New Adult i jednocześnie szuka lektury przy której nie musi myśleć.

Ocena: 6/10




Tutuł: Przytul się do mnie
Autor: Sandi Lynn (Jennifer L. Armentrout)
Wydawnictwo: Amber
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 288

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata | WS | 1, 2.